Chapitre 10.11: bongeks

tak sabar nye nak cuti sem niyh. musim final sangat lah menyerabotkan hidup saya yang sedia serabot ni. minggu ni tak balik rumah pon. dah la birthday adek n abg kesayangan saya dis week. tak dapat lah nak sambut ngan diorang. boleh bagi hadiah je next week. i miss home. wuuuuu~~~

nak tahu tak ayah saya tacing ngan saya oh tadi. seyes ayah saya macam kanak2 nak gedik2 tacing ngan saya. die tanya sampai dua tiga kali saya nak balik ke tak dis week memandangkan ade 2 birthday family member utk disambut. tapi banyak sangat kerja dengan final nya memag payah la if balik. banyak godaan yang melalaikan kat umah, susah la nak study n buat esaimen. yang buat die tacing nye sebab harini sempat pulak saya pergi jumpe bestie saya a'an walopon takde lah lama pon. die cakap "ohhh, jumpa aan boleh, balik umah tanak!" HAHHAHAHAHAHA. suka sgt tacing ngan saya oh. *gila comel kan? hikhikhik*

tadi masa abang saya call number umi saya, ayah saya tamau pon cakap ngan saya. die cuma buat suara latar je masa umi saya dok berborak ngan saya. konon nak tunjuk kat saya die tacing lah tu. tacing2 sebok jugak nak cakap n pesan2 kat belakang. hehehe.

abang saya pon sama jeeee. die buat buat konon nya tak sayang saya lah padahal saya tahu die rindu saya tak balik rumah minggu ni sampai call call saya *payah sungguh nak merasa die kol sbb die tak pakai handfon*. tapi kalau saya balik mesti die dok bising2 cakap saya buat semak kat umah tuuuu. n kalau saya nak balik ke gombak semula mesti dia buat2 gembira sambil suro saya balik cepat2 sikit. padahal kan kalau saya tak balik umah on weekend mesti die pegi tanya tanya umi pehal saya tak reti nak balik. aww awwww. 

oke, serius rasa cam homesick walaupon rumah jauhnya sekangkang kera je. 

there's no place like home. :')


Comments