Chapitre 3.6: konon pelajar cemerlang

memandang musim exam sudah bermula. marilah kita ingatkan diri sendiri pasal jadual exam supaya kepala tu tak absent minded sangat p buat movie marathon lah, tv series marathon lah, book marathon lah.

ye la kan, revision week seminggu lebih. boleh buat macam macam  dalam seminggu tuuuu. aku memang dah lama tak dapat merasa satu week yang tak pack langsong niyh. week yang akan datang niyh la satu satu nya week yang aku akan rasa aman sikit. dapat lah aku guling guling kat katil, menari tarian afrika, dan lain lain aktiviti menarik yang rasanya lebih baek dirahsiakan dari pengetahuan khalayak ramai. 

jadual exam sem ni naseb steady je. banyak masa free. 

4th Apr (Mon)   - Introduction to History & Civilization
8th Apr (Fri)     - Phonetics & Phonology [PNP]
                       - Revelation as Source of Knowledge [RASOK]
12th Apr (Tue)  - Introduction to Mass Comm
16th Apr (Sat)   - Introduction to Drama

Banyak gap. hebatnya. seronoknya!


btw, carry marks saya banyak yang rendah rendah. takleh la nak seronok seronok sangat. kne study betul2. kalau tak malu je dapat scholar tapi cgpa macam haremm. 
baek, buat kawan kawan yang sedang hadapi n bakal hadapi final macam saya, all da best. kita gempur!


*sekadar gambar hiasan*

Comments