Chapitre 3.2: one last breath.

one more play to go. yes, only one more. 
after that i will be free.
after that i can go back home and see the faces of my loved ones.

but before that, i wish to invite u guys to come and watch our play. mine yang Everyman tu. :)


pooofff! mode bahasa ditukar kepada bahasa Melayu!

............................................................................................................

aku rasa poster section aku cool gilaa weyhh *sila rujuk gambar di atas*. tak tahu pon siapa yang buat niyh. tapi serius aku sukaa. since dia gabungkan for both plays terus although kita different groups. nampak kita kaw-team sikit *aku tak reti eja kaw team tuu, asal ade bunyi sudahh*

sejak aku involve teater, dah lama aku tak rasa duduk terbaring2 kat atas katil pada pukul 9.00 malam sambil berfikir dan biar minda aku melayang jauh ke sana ke mari.

dan kerana itu juga, dah lama aku tak denga Rabab tanya aku dari compartment sebelah, "Kiko, kaw tengah buat apa tu?" lalu aku jawab, "tengah berfikir..." sebab memang tulah yang aku sedang buat tatkala tiada apa lagi yang benda yang bisa aku lakukan.

minggu minggu lepas, balik je dorm dengan badan penat nya, aku hanya mampu paksa diri je untuk berjaga, itu pon aku akan end up tertido atas katil dengan keadaan compartment yang berserabai, kerja terbengkalai, dan badan tak berlengas(?) *euwww, tak senonoh nya aweks niyhhh kan kan? kehkehkeh*. haish haish. siap banyak kali overslept sampai terpaksa ponteng kelas. aku memang tak terurus la. tapi sekarang tahan la sikit, compartment aku dah kemas, baju aku dah boleh basuh regularly *fyi, aku basuh tangan jee, aii tak main lah bayar masok dua hinggit pakai mesin ni*. 

lepas habes semua niyh, konfirm aku akan bosan sebab takde ape nak buat malam malam selain study *erkk?*, menghadap tumblr dan lookbook, bertafakur, dan apa apa ajelah untuk menghilangkan perasaan bosan tu. takpe lahh, sudah tiba masanya untuk aku rehatkan emosi, badan, dan minda aku. dah penat meletakkan diri aku untuk menjadi orang lain. 

baek baek, panjang pulak aku membebel niyh. btw, pagi nanti ada presentation, wish me luck. bubui! 

Comments