Chapitre 3.1:

fuhhh. naseb baek saya dah berjaya meredah taufan beberapa hari lepas. banyak sangat benda yang menyerabotkan kepala otak dan mencabar kemampuan fizikal saya. naseb baek ade encik muncit yang merelakan diri menjadi dumb bell saya. kehkehkeh. rela dijadikan tempat saya melepaskan segala amarah dan stress yang dah menggunung tinggi. *sorry awak, saya memang sengaja tapi lepas ni saya sweet sweet ngan awak yee. haha. gediks*

saya sebenarnya dah ketandusan idea. tiada apa yang mahu dituliskan. walaupon macam macam perkara yang berlegar kat minda saya yang cergas lagi konon-bijak ni. 

tapi tapi apa yang pasti, saya betul betul homesick. lantak p la depa suma nak kata yang rumah aku jaraknya sekangkang kera pon. tapi depa tau apa, aku tak balik balik dekat tiga minggu dah ni. masok la niyh dah empat minggu aku tak balik rumah. sedih! hang tau dak? sedih. wuwuwuwu. dah la abang nemanja vidic saya kena red card masa lawan chelsea. sedih! hang tau dak? sedih. 



pape pon. saya bersyukur sangat sebab dua persembahan teater yang saya involve dah pon settle. tenkiu kepada semua kawan kawan yang sudi menghadirkan diri. harap harap korang enjoy. mungkin kalau saya kerajinan, saya akan cerita dengan lebih lanjut lagi pasal involvement saya *tu pon kalau rajin. memang harapan lah kan nak tunggu saya rajin tu*

baek awak awak semua, selamat malam. :)

Comments