Chapitre 2.2: oke, kaw memg cute.

entry tiada kaitan dengan tajuk. tajuk tiada kaitan dengan entri. 
baek lah sudah sudah kan kemerapuan itu. ni sedikit reminder untuk diri sendiri:


lain kali bile nak pegi shopping ingat supaya:


1. 38 = 8 is NO NO. 
setelah sekian lama hidup di muka bumi ini, baru lah aku tahu saiz 38 tu tak sama dengan saiz lapan *noob gila kannn? aku tahu nak buat camnaaaaa kan*. jadi, lain kali beli kasut saiz tigapuluhsembilan atau empatpuluh ye cik kak. or try sampai lembam untuk memastikan saiz tersebut betul dengan kePANJANGAN kaki anda.


2. selepas try baju, jangan tertuka baju yang anda nak beli dengan baju yang anda tamau beli masa bagi baju kat mamat yang jaga fitting room.
yaa ini lagi satu kesengalan. time aku pergi try baju, aku bawak 2 baju yang design sama tapi saiz berbeza. dan once aku dah try n dah decide saiz mana yang paling sesuai, aku keluar dengan confident nya lalu menghulurkan saiz yang konon-aku-ingat-saiz-taksesuai tu kat mamat yang jaga. zzz. siap terus pegi kaunter bayar sebab nak cepat sangat. balik rumah, den damnnnnn, oke, apahal singkat ni? FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
dah kena p balik hari lain untuk tuka saiz.






oke, tu sahaja. diam kaw, saya tahu saya sengal tapi nak buat camne umi saya dah tunggu kat kedai lain dah la midvalley tu besar dan umi saya tunggu kat bahagian north manakala saya kat bahagian south kejadah haram nak bergegas ke sana time dalam fitting room lagiiii *hamek kaw aku bagi sentence panjang punya*. memang rushhh hour la kann. bukan salah saya sepenuhnya la kan kan?


ps: semua pekerja kat situ cute cute. tu jelah kaitan nya ngan tajuk di atas. sekian.

Comments

Vee El-Dina said…
mmg kena check balik b4 bayar :)

anyway nice blog ^^ jom sggah blog vee & follow vee / tinggalkan komen ^^ nnt vee follow awak yer

http://elyanas.blogspot.com/
kiko kiki lala said…
heheh. tula kan.

tenkiuuu kamu. :)