Chapitre 1.7: bila midsem kunjung tiba.

bila midsem datang, maka banyak lah exam yang saya kena hadap dengan beberapa assignment yang kena siap kan. saya ade 3 term paper before cuti midsem. n lagi 1 after cuti tu pulak. 

naseb baek lah sangat2 sem ni cuma ade satu je written assignment yang ala ala research paper tu. last sem sampai 8 term papers yang kena buat. mahu nak mati terjelepok saya nak siapkan semua nya. 

pape pon, awak semua jangan lupa ya datang tengok saya & rakan2 perform teater  Februari niyh InsyaAllah. tempat dia tak sure lagi. kitorang tak start practice pon lagi ni. baru meeting skali je. yang saya tahu tiket die rm3. n dis teater under Law Society & under Ombak Laut (?) production. sila lah datang okies.

n saya ada lagi satu performance jugak after tu, on 11th March. tapi yang ni bukan teater2 yang gah tu. dis one dibuat sebagai assignment-project untuk course Introduction to Drama. jadi performance niyh ade markah. tapi datang je lah kalau nak sebab mesti kitorang buat beriya-iya punya sebab nak dapat markah tinggi untuk Drama. HOHOHOHO. cool tak jadi budak BENL? assignment kitorang kena buat performance sume. sila dengki sekarang kitorang punya assignment best gila. 

oyeah. doa kan saya dapat jawab semua exam dengan baek and assignment saya dapat markah tinggi2. hihihi. saya paling cuak ngan Mass Comm sebab banyak sangat nak kena baca. dah la saya rasa nak tido guling2 atas katil tu tatkala saya baca perenggan pertama bab pertama buku tu. mati lahh saya, macam mana nak habes kan baca semua kan. tapi naseb baek dah lepas dah exam Mass Comm & Alhamdulillah saya dapat jawab.

dulu2 saya ingat lagi time zaman sekolah. saya rajin sangat buat nota lawa lawa. walaupon sekarang still macam tu tapi tak lah secantik and sesemangat dulu. tapi dulu saya memang pemalas. saya suka tido dalam kelas. even time add math pon boleh tido tersengguk sengguk sampai kena panggil ngan teacher Faridah & berdiri sepanjang kelas ngan pentido tegar yang lain. WAHAHA. sengal betul zaman sekolah. hingusan sungguh!


oke, dah la. nanti kite sambung cerita lagi. papai. :)



Comments