Chapitre 1.5: 100th crap from me.


i have yet officially said goodbye to 2010.
nor do i prepared enough to welcome 2011.

but today, 
i think its about time for me to stop linger on the past, 
move on, and start a new phase of my life.



i'd been in too much pain in 2010.
but i also managed to achieve great things in 2010.
its year full of tears as well as laughter.
but hey, that's life. 

tapi yang pastinya, aku sangat bersyukur kerana aku berjaya dapat dean's list masa foundation, walaupon masok degree result terus jadi teruk. at least merasa lah jugak kan dapat dean's list. 

aku juga dapat scholarship sebab result konon-macam-bagus time foundation ditambah pula dengan record konon-cemerlang time spm. tapi aku bersyukur lah kan, murah rezeki. kalau aku tak dapat scholarship, memang mampos aku nak hidup kat uia gombak niyh. ayah aku dah la standard haji bakhil, kedekut tahi hidung hangit. jangan harap lah nak dapat duit senang2.

aku juga dah berjaya memulakan langkah pertama aku untuk mencapai harapan aku supaya bergiat aktif dalam seni teater masa dekat universiti *ini memang salah satu passion aku*. masa minggu pertama or kedua, alhamdulillah aku dapat participate dalam teater "Hikayat Cari Jodoh". dan aku involve dengan short film "Hitam Putih" walaupon tak habes shooting and tak dapat ditayangkan akibat kerosakan camera, tapi still, pengalaman weyhh. 

dah la tu penat lah recall semua pengalaman konon best sepanjang 2010. setiap moment ade je yang indah bagi aku, even the smallest things pon. :)

dan yang pahit tu memang banyak la kan. bia lah beliau berlalu. malas nak recall nanti aku jugak yang touching & feeling sorang sorang *konon sedih*. kehkehkeh.




 konklusinya,



ps: kepada semua rakan, followers & pembaca setia belog sampah aku ni, terima kasih banyak banyak sebab sudi baca belog saya. saya terharuuuu. sayang kamu semua okies. :')

Comments