Chapitre 12.11: the first week of semester 2.

yay! saya dah pon start semester ke-2 dekat IIUM, Gombak. 


sebenarnya saya tak eksaited langsong nak balik Gombak semula. rasa kejap je duduk kat umah tuuu. alahai, bilik pon tak sempat nak dicat baru dan di buat perubahan baru. but anyway the first week of semester 2 was okay. cuma nya saya eksaited sikit sebab dah makin banyak familiar faces yang masok Gombak. 

First day macam gila serabot sikit since kitorang sume jadual macam kabot. padahal sebelum niyh rasanya dah susun baek punya. n saya dan rabab punyalah semangat kononnya nak add and drop few subjects manually on the first day. at last, bila saya ngan si rabab balik dorm barulah kami sedar yang jadual kami dah ok dan tak perlu ditukar except for one subject yang kitorang desperately need to add. jadual saya sem ni banyak sangat time free especially on tuesday & thursday. yay!

satu benda yang saya rasa saya looking forward to is a small theater performance yang saya akan involve. tapi kali ni macam teater kecil kecilan. kitorang akan perform sempena humanitarian night yang akan berlangsong next week. so, ada 5 hari je untuk berlatih sakan. nasib cita die macam dalam 10 minit je dan semua cakap sekjap sekejap je.

saya punya lines sikit but hell yeah, saya tetap sukaaa. part saya sama macam rabab, qawy n fitri. saya tak kenal itu encik fitri but lama lama mungkin akan oke dengan sume cast yang baru niyh.  ;DD

n the best thing of all *okeh niyh serius saya eksaited gila rasa jumpy jumpy* saya akan berlakon bersama someone yang memang saya eager sangat nak work together dengan beliau. *buat mata bersinar sinar bagaikan bulan purnama* HAHAHAHAHAHAHA. yang penting, i'm a happy woman right now. 

*gila best hall niyh tapi memang harapan je la nak berlakon kat hall sebesar niyh*


Comments

Nik Lisa said…
heh, saper yg ko eager sgt nak berlakun tuhh? :P
kiko kiki lala said…
budak teater kat uia. senior aku. kehkehkeh. mcm ala ala crush aku kat uia laa kononnya. x)
nusaibah said…
like the hall. and the stage. cool gila :D

alldbest! ^^
Kartika Azmi said…
bestnye nk berlakon jgkkkkkk!
kiko kiki lala said…
saibah, tu lahhh.
if tgk performance kat stage cmtu pon mesti best kn kn?

n tq!
kiko kiki lala said…
kartika,
jgn risau. budak ben sentiasa kne buat performance n projects as assignments. :)