.pesanan penaja. ;)

Nov 18, 2010

Chapitre 11.8: procrastinator

i am an epitome of 

hell yeah i am. now i am officially a dead meat. screw yourself! 

siapa suruh kaw pergi baca buku yang kaw beli tu walaupon kerja kaw tak siap lagi? siapa suruh? padan muka kaw sekarang. serius aku cakap, padan muka kaw. siapa suruh kaw tergoda tengok buku buku tu ha?

ahh, dah dah. tutup blog ni. berhenti taip post ni cepat! baik kaw pergi taip isi untuk asignment kaw kan lagi bagus? 
.
.
.
.
.
.
.
.

oy! ape tercegat lagi kat sini ha?  bukan aku dah suruh kaw pergi ke? 
pergi buat asignment kaw sekarang!! 


(kiko to her alter ego: oke, fine fine. aku nak siapkan lah ni. haish haish. kat belog pon sebok nak membebel)


♥ anda suka? sila tekan ini sini.

0 responsi:

 

Blog Template by YummyLolly.com