Chapitre 11.16: simple dimple pimple

abaikan tajuk. konon nya nak buat rhyme macam dalam poetry tu.
tapi memg huduh bunyinya.

oke lah, saya di tag oleh kak sarah. hihi
*link belog dia ade kat sblh dekat iium tuh*
sebenanye ade dua tag dari die.
tapi buat yang ni dulu lah. sikit je.
lagi satu tengah malasss.

thanks kak sarah. :)


1. Apa yg sedang bermain di fikiran anda sekarang??
 saya bangga harini sebab berjaya tidur awal n bangun awal ikot waktu norma manusia. serius ini kejayaan besar untuk nocturnal + pre-insomniac macam saya.
dahlah tidur pukul 9mlm. 


2. Apakah nama samaran anda?

nama samaran dah luas terbentang kat blog tu. kiko bunyinya.
jangan tanya camne dapat nama tu. penat dah nak cite.
tapi famili, cousin dan certain budak budak republic pgl ika.


3. Senaraikan 3 orang yg anda sayang.
diri saya, seluruh keluarga encik hanafi. rakan rakan. 


4. Panggilan utk si dia..

 malas la nak layan soklan ni. ingat orang tak tacing k? 
tau lah saya tiada si dia. hmph!
HAHAHA. xD


5. Hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa..

oi oi, ni dah lebih. kan dah cakap takde org istimewa.
tahap tacing makin meningkat 
oke, mogok! tamau jawab soalan dah!

6. Blog mana yang paling suka di 'visit'??

.........
*still dalam mood toucing*

7. Tag pada 5 rakan blogger anda...

*tak jadi tacing*

.yana.
.fawh.
.niklisa.
.shalina.
.nader.


Comments