Chapitre 10.9: it seems like im losing my head or something

sebab nya saya rasa macam hilang langsung semangat untuk belogging ni semua. actually bukan just belogging, facebooking pon sama. betul betul tiada enthusiasm *ini bukan tipu tipu, silalah percaya saya kali ni*

i dont't know why. 

mungkin sebab most of my friends dah tak selalu blog? 
-tapi persoalan ni tak boleh diterima pakai memandangkan ramai je yang rajen hapdet belog belog mereka. lagi lagi kawan saya yang kat nilai yang baru2 ni tengah cuti so kadar frekuensi mereka nak hapdet belog lagi lah tinggi sebab banyak masa lapang. *padahal time tengah tak cuti pon rasanya selalu je dorg hapdet. hahahhaha.*

mungkin sebab saya dah tak rajen berjalan-belog dan meninggalkan kata pujangga pada post2 belog mereka?
-ini agak boleh diterima sbb saya memang dah tak layan dah nak baca2 belog org. sekadar bukak dan tengok tanpa membaca sepenuhnya. jadi sbb tak baca betul2, tak boleh lah nak komen sgt. tapi dulu pon bukan nya rajen mengomen pon. sama jeeee. ;p

mungkin sebab saya punya belog rupanya sama, layout sume tak reti nak tuka?
- betul jugak kan. asek pakai baju sama je, mesti tiada semangat kan. baeklah encik belog, cuti nanti saya tuka baju awak ye. kasi yang cantik2 sikit. baru lah saya rajen nak usha awak n borak ngan awak panjang2. *angkat angkat kening dengan cubaan nak goda encik belog supaya beliau tidak merajuk*

mungkin sebab saya busy dan jarang online?
-ya! ini lah jawapan yang kita cari. woahhhh! saya rasa salah sbb ni lah saya jarang hapdet semangat semangat. gila banyak lah asgnment saya, susah nak curi masa nak menulis entry baru. lagi pon mungkin dah penat asek nak menaip utk term paper je, bile hadap belog pon nak kne taip lagi. dan saya memg jarang online memandangkan saya tak register pon wifi kat uia niyh. malasssss! nanti lah, next sem baru saya daftar. kalau daftar, memang online sampai lebam lah jawabnye. lagi lagi kat bilik internet laju sangat sbb router die mcm kat sebelah blok jeeee.

baek lah. lepas final ni mungkin saya akan lebih rajen menghapdet belog. maafin saya ye encik belog sebab tak jaga awak elok2. tapi saya tetap sayang awak ye encik belog. :)

papai. 

Comments