Chapitre 9.3: post ni khas utk atikah m. gazzali.

weyh, walaupon keje macam neraka tapi belaja best lahh. aku rsa makin suka gila kat poetry bile masok gombak ni. jgn teragak2 utk masok gombak dan sambung degree ben okeh. aku pon tak tahu ape aku nak buat time besar nnty tapi aku tetap gembira sbb aku tengah belaja benda yg aku suka skrg. HAHA. ;)


dan uia ramai jugak laki hensem tahap ^&%^%#%$^. bukan semua lah. but still, banyak dari nilai. lagipon kat sini ramai org rambut curls yg comel comel *kalau kaw suka laki curls lah* hehe.


selamat datang ke uia bulan 12 nanti. 

Comments

Aika said…
okeh dah lega sikit. thanks kiko :*
ani arishah said…
mentega kaacaaaaaang!
haha :P
kiko kiki lala said…
gedik gila kan buat post sebab nak bitau ni je. haha. xD

arishah, yah, mentega! mentega! mentega kacang! ;DD