.pesanan penaja. ;)

Dec 28, 2009

Chapitre 12.8 : emotion instability


.tahniah.
.saya PONTENG kesemua kelas saya pada hari ini.
*sebut betul2, SEMUA*

.hebat kan?.
.terima kasih kepada emosi yang tak stabil.
*konon emo*

.inilah contoh pelajar cemerlang. haha.

1. saya tak dapat fokus study n stress. 
*akibatnya sy tak jawab exam dengan khusyu'
2. saya bergaduh dengan seseorang. 
*akibatnya saya terpaksa mencari jalan penyelesaian n menangis tak henti2.
3. kasut crocs kesayangan saya hilang dicuri orang.
*akibatnya, kecomelan sya berkurg sebyk 1% dan saya berasa sungguh geram, kurg lg 1% kecomelan*

(sy dan abg sy sedang mempoyo mnayang kasut)

[PENGUMUMAN PENTING: saya BENCI orang yang curi or konon terambil kasut comel saya tu]



.saya tahu beliau sungguh jeles melihat kecomelan kasut crocs saya berbanding kasut crocs laen kerana kasut saya ade patung hantu yang comel tu.

.denga ni culprit, i will NEVER ever forgive u.
.saya harap kaki anda berCAGU dan lebih teruk lg, kne pnyakit kaki yg bahaya smpai kne potong jari2 kaki anda yang BUSUK lg HUDUH tu.
.saya rasa mesti kaki anda BUSUK sgt smpy BUSUK semua kasut2 anda sbb tu DESPERATE nk curi kasut org.
.saya sangat sedih sbb beliau tak sedar yang ALLAH nmpk ape yg beliau buat.
.walaupown saya tak kaya n tak byk duit, atleast berusahalah utk mendapatkan ape yang anda mahu.
.saya guna duit SENDIRI oke.
.tolong la malu sikit, atleast kalau bukan dgn org laen n dr sendiri pon, tapi malu lah kat MAHA PENCIPTA.
.manusia dicipta bukan utk mencuri.

.GERAM sgt2 tahu tak?.
.saya tak suka la benci2 niyh.
.abes hitam hati saya.

T.T
.sudah la tu ika, jum kumpul duit beli kasut crocs yg sama tapi ngn ptung yg lebih comel dari hantu tu. 
HMPHHH!!!
♥ anda suka? sila tekan ini sini.

6 responsi:

Aika said...

omg adakah kasot crocs pink comel dicuri o.O

hilang katmana hilang katmana magodd.

mardhiah syazwani said...

uhh jahat nya orang tu.
mmg dia jeles lah tu
dah lah kasut kau comel =.=


sabar ya :)

kiko kiki lala said...

kasut tu dicuri kat dorm.
tmpt kasut2 berselerakan la.
tau la warne kasut tu pling striking.
ish.

farz_ana said...

wa...sian ko.
xpe2.
sabar ek.
bahaye dah tu sbb kecomelan
kau akn brkurang.

huhu.
:P

<3 fA_fiE <3 said...

sian gler! kte pun da ltk crocs lam dorm je noww~~ bhye2 uh dak2 cni,..ciss.. aritu my dormate kene curik enfon kt cc. giler ahh kuang ajor sungguh

kiko kiki lala said...

hihi. ana, tape ckit je kurg nye.
slebuhnye masih lg chomel.
:D

fafie,
tu la kann? hot jugak.
hdfon lg kesian.
tade keje ke. adoi. sgt sedey n mara jugak la.
nnty la tyme cuti bru beli yg bru.

 

Blog Template by YummyLolly.com